بسیج صدا و سیما مجموعه نوروزی شبكه یك را می سازد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از بسیج صدا و سیما، 'علی اصغر جعفری' رییس بسیج صدا و سیما در جلسه شورای سیاستگذاری قرارگاه رسانه ای راهیان نور افزود: این مجموعه در 13 قسمت تولید می شود.

وی با بیان اینكه تصویربرداری سریال نوروز 91 آغاز شده است، افزود: این مجموعه تلویزیونی طنز مخاطبان را هرچه بیشتر با فضای معنوی و اهداف بلند دفاع مقدس و راهیان نور و تاثیرات معنوی آن آشنا می سازد.

جعفری ادامه داد: راهیان نور اتفاقی سالهاست در كشورمان انجام می شود و انعكاس رویدادهای آن راهی برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.

وی تاكید كرد: اگر بتوان در ذهن مخاطبان تصویر خوبی از سفرهای راهیان نور ارایه و معرفی شایسته ای از عظمت و دلاوریهای فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس ترسیم كرد، كار بسیار بزرگی انجام شده است.

مشاور رییس سازمان صدا و سیما امید، آگاهی، اخلاق و دین را از اساسی ترین نیازهای جامعه دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی این چهار عنصر را جزو اساسی ترین ماموریت های صدا و سیما دانسته اند كه این عناصر در راهیان نور متجلی است.

جعفری با بیان اینكه ظرفیت تولیدی بسیج صداوسیما نسبت به سال گذشته 9 برابر افزایش داشته است، گفت: هم اكنون در حال پشت سر گذاشتن مرحله طرح و نگارش بیش از 10 سریال هستیم كه برخی از آنها در مرحله تحقیق و نگارش، تولید و تصویربرداری، پیش تولید و بعضاً آماده كلید خوردن هستند.

وی گفت: ساخت حدود 15 فیلم تلویزیونی از دیگر تعهدات بسیج صدا و سیما است كه در مراحل پیش تولید و تولید هستند.

مشاور رییس سازمان صدا و سیما ادامه داد: بالغ بر 20 اثر مستند و 30 اثر موسیقایی و سرود در دستور كار برنامه سازی بسیج صدا و سیما قرار دارد كه در فرصت مناسب درباره هر یك از این آثار اطلاع رسانی مناسب صورت می گیرد.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: دریا , آسیا , نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: